Dit jaar spelen we in het klein, in de theaters. Dus volgend jaar pakken we het graag weer iets groter aan. Vijf shows door heel Nederland, en we sluiten de tour af met een concert in onze thuisstad Goes. Kaarten gaan aanstaande vrijdag 3 oktober om 10:00 uur in de verkoop.
•
19:00 uur – deuren open
20:00 uur – voorprogramma
21:00 uur – Racoon
22:40 uur – verwacht einde concert
(Tijdschema onder voorbehoud van wijzigingen)
•
Staanplaatsen
• Staanplaats op de vloer: €55
Zitplaatsen
• Zitplaats Rang 1: €60
• Zitplaats Rang 2: €55
• Zitplaats Rang 3: €50
Mindervaliden
• Mindervalidenticket: €55
Zowel de mindervalide als begeleider hebben ieder een mindervalidenticket nodig.
•
Alle prijzen zijn incl. €3,50 servicekosten per concertkaart. Er kan o.a. via iDeal en creditcard afgerekend worden. Maximaal 10 tickets per bestelling. Mindervalidenkaarten maximaal 2 tickets per bestelling.
•
De tickets worden uitsluitend verkocht via Paylogic/SeeTickets. De barcodes van de tickets worden vanaf de maandag voor het concert zichtbaar.
•
De tickets voor deze concerten zijn Mobile Only. Tickets doorverkopen kan daarom alleen via het officiële Resale Platform. Deze zal in aanloop naar de concerten online beschikbaar worden.
•
Met vragen over tickets kun je terecht bij Paylogic via customerservice.paylogic.nl.
• Tickets via Paylogic
De tickets worden uitsluitend verkocht via Paylogic. Voor deze concerten zijn alle tickets Mobile Only. Met vragen over tickets kan je daar terecht. Paylogic is te bereiken via customerservice.paylogic.nl.
• Koop alleen bij Paylogic
Deze website (www.racoon.nl) is het enige officiële verkooppunt voor toegangskaarten voor deze concerten. De kaartverkoop wordt uitgevoerd door Paylogic.
Voor tickets die niet via www.racoon.nl gekocht zijn, kunnen wij geen enkele garantie geven op de geldigheid ervan. Hiervoor verwijzen we je naar de website waar je de ticket heeft gekocht.
• E-tickets zijn vanaf de maandag voor de show beschikbaar
Let op: alle tickets zijn Mobile Only. De barcodes zijn vanaf de maandag voor het concert beschikbaar. Geen ticketlink ontvangen? Vraag hier een nieuwe aan →
• Waar kan ik mijn gekochte tickets vinden?
In de bevestigingsmail vind je een link naar de online omgeving waar je je bestelling kan inzien, beheren en (vanaf de maandag voor de show) de barcodes van kan zien.
Ben je de bevestigingsmail kwijt? Geen probleem! Via deze link kan je een nieuwe link opvragen.
Met vragen over tickets kan je terecht bij Paylogic. Zij zijn te bereiken via customerservice.paylogic.nl.
Let op: De e-tickets worden vanaf de maandag voor de show beschikbaar.
• Ik ben de toegang / bevestigingsmail kwijt
Geen probleem. Via deze link kan je een nieuwe link opvragen →
• Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen
Controleer allereerst je spam-box, het kan gebeuren dat onze e-mail hierin terecht is gekomen. Of het kan zijn dat je een spelfout hebt gemaakt in je e-mailadres.
Neem hiervoor contact op met Paylogic. Zij zijn te bereiken via customerservice.paylogic.nl.
• Mijn e-mailadres is veranderd. Hoe kom ik bij mijn tickets?
Je kan jouw e-mailadres bij Paylogic aanpassen met behulp van de betalingsreferentie van de ticketbestelling. Klik hier voor meer informatie en het invulformulier.
• Hoe personaliseer ik mijn kaarten?
Dit kan via de My Order-omgeving.
Je hebt nu twee opties:
• Kan ik de naam op een ticket wijzigen?
Geen probleem. Dit kan ook nog op de concertdag. Voor concertkaarten die al gepersonaliseerd zijn, kun je een naamswijziging doorvoeren.
Hoe werkt dit?
Houd er rekening mee dat voor het aanpassen een kleine fee per ticket in rekening wordt gebracht.
• Ik kan niet meer naar het concert. Wat nu?
De tickets voor deze concerten zijn Mobile Only. Tickets doorverkopen kan daarom alleen via het officiële Resale Platform. Deze zal in aanloop naar de concerten online beschikbaar worden.
• Is er een Resale Platform?
Deze zal in aanloop naar de concerten online beschikbaar worden. De tickets voor deze concerten zijn Mobile Only. Tickets doorverkopen kan daarom alleen via het officiële Resale Platform.
• Ik wil meer dan 10 tickets bestellen
Wil je meer dan 10 staanplaatsen bestellen? Bestel het gewenste aantal tickets dan in meerdere losse bestellingen.
Wil je meer dan 10 zitplaatsen (naast elkaar) bestellen? Neem dan contact op met Paylogic via customerservice.paylogic.nl.
• Verkopen jullie concertkaarten aan de deur?
Nee, er zullen geen concertkaarten aan de deur verkocht worden. Voor deze concerten zijn alle tickets Mobile Only. Verkoop is uitsluitend online.
• Hoe kan ik mijn tickets laten scannen?
Voor deze concerten zijn alle tickets Mobile Only en kunnen vanaf een mobiele telefoon gescand worden. Het is de verantwoordelijkheid van de bezoeker dat de telefoon genoeg batterij-capaciteit heeft om de barcode(s) bij de deur te kunnen laten zien.
• Wat mag ik niet meenemen naar de show?
Eigen consumpties (eten en drinken) / Drugs / Vuurwerk / Paraplu’s / Muziekinstrumenten / Messen en ander soort wapens / Professionele videoapparatuur / Professionele camera’s (camera’s met verwisselbare lens) / Action camera-accessoires (incl. GoPro accessoires) / Stoelen / Krukjes / Klapstoeltjes / Huisdieren / Glas en blik / Lachgaspatronen.
De security bij de deur controleert hierop. Zij hebben altijd het laatste woord, ongeacht of het voorwerp in kwestie hierboven genoemd wordt of niet.
• Wat is de minimumleeftijd voor deze concerten?
Deze concerten zijn voor alle leeftijden. We adviseren fans onder de 16 jaar te komen met een volwassen begeleider. Uiteindelijk is het aan de ouders/verzorgers om te bepalen of zij hun kinderen (met of zonder begeleiding) naar deze concerten willen laten gaan.
• Geen alcohol onder de 18
Er zal worden toegezien dat er aan bezoekers onder de 18 geen drank wordt geschonken. Bij twijfel zal ook door barpersoneel om legitimatie worden gevraagd. Lees meer op www.nix.nl.
• Ik heb een vraag over tickets
Met vragen over tickets kun je terecht bij Paylogic via customerservice.paylogic.nl.
• Ik heb een vraag over mindervalidentickets
Stel je vraag aan de organisatie via klantenservice@agentsafterall.nl. In de week van het concert ontvangen alle kaartkopers een e-mail met daarin alle praktische informatie.
• Ik heb een vraag die niet in deze lijst staat. Wat nu?
Gaat jouw vraag over tickets? Neem dan contact op met Paylogic via customerservice.paylogic.nl.
Gaat je vraag ergens anders over? Stuur dan een email naar klantenservice@agentsafterall.nl.
• BTW-factuur
Alle transacties die via de ticketlink/ticketshop op deze website verlopen worden gezien als B2C-transacties. Bij deze orders is het niet mogelijk een BTW-factuur te ontvangen.
Er wordt alleen een BTW-factuur verstuurd bij B2B-transacties. Neem hiervoor contact op met klantenservice@agentsafterall.nl.
• Plattegrond
• Tassenbeleid
Het mee naar binnen nemen van koffers, rugzakken en tassen met een omvang groter dan A4 formaat en dikker dan 10 cm (inclusief wieltjes, handvatten en voor- en zijvakken) is niet toegestaan. We raden iedereen aan deze niet mee te brengen.
• Bereikbaarheid
Kijk hiervoor op de website van Martiniplaza →
• Plan je bezoek
Kijk voor alle praktische informatie op de website van Martiniplaza →
• Gevonden voorwerpen
Deze worden overhandigd aan de receptie van Martiniplaza. Neem hiervoor contact met hun op.
• Plattegrond
• Tassenbeleid
Het mee naar binnen nemen van koffers, rugzakken en tassen met een omvang groter dan A4 formaat en dikker dan 10 cm (inclusief wieltjes, handvatten en voor- en zijvakken) is niet toegestaan. We raden iedereen aan deze niet mee te brengen.
• Bereikbaarheid
Kijk hiervoor op de website van Mainstage Den Bosch →
• Plan je bezoek
Kijk voor alle praktische informatie op de website van Mainstage Den Bosch →
• Gevonden voorwerpen
Deze worden overhandigd aan de receptie van Mainstage Den Bosch. Neem hiervoor contact met hun op.
• Plattegrond
• Tassenbeleid
Het mee naar binnen nemen van koffers, rugzakken en tassen met een omvang groter dan A4 formaat en dikker dan 10 cm (inclusief wieltjes, handvatten en voor- en zijvakken) is niet toegestaan. We raden iedereen aan deze niet mee te brengen.
• Bereikbaarheid
Kijk hiervoor op de website van Rotterdam Ahoy →
• Plan je bezoek
Kijk voor alle praktische informatie op de website van Rotterdam Ahoy →
• Gevonden voorwerpen
Deze worden overhandigd aan de receptie van Rotterdam Ahoy. Neem hiervoor contact met hun op.
• Plattegrond
• Tassenbeleid
Het mee naar binnen nemen van koffers, rugzakken en tassen met een omvang groter dan A4 formaat en dikker dan 10 cm (inclusief wieltjes, handvatten en voor- en zijvakken) is niet toegestaan. We raden iedereen aan deze niet mee te brengen.
• Bereikbaarheid
Kijk hiervoor op de website van AFAS Live →
• Plan je bezoek
Kijk voor alle praktische informatie op de website van AFAS Live →
• Gevonden voorwerpen
Deze worden overhandigd aan de receptie van AFAS Live. Neem hiervoor contact met hun op.
• Contact
• Plattegrond
• Tassenbeleid
Het mee naar binnen nemen van koffers, rugzakken en tassen met een omvang groter dan A4 formaat en dikker dan 10 cm (inclusief wieltjes, handvatten en voor- en zijvakken) is niet toegestaan. We raden iedereen aan deze niet mee te brengen.
• Bereikbaarheid
Kijk hiervoor op de website van de Zeelandhallen →
• Plan je bezoek
Kijk voor alle praktische informatie op de website van de Zeelandhallen →
• Gevonden voorwerpen
Deze worden overhandigd aan de receptie van de Zeelandhallen. Neem hiervoor contact met hun op.