Racoon

Rotterdam Ahoy

Qmusic pre-sale

Op zaterdag 2 april 2022 geven we een concert in Rotterdam Ahoy. Onze eerste eigen show in deze grote zaal! We hebben enorm veel zin om weer volle bak vooruit te kunnen spelen en Ahoy gevuld te zien met muziekliefhebbers. Naast onze hits gaan we uiteraard ook veel liedjes van ons nieuwe  album ‘Spijt is iets voor later’ spelen.

Kaarten voor dit concert zijn nu verkrijgbaar.

Tickets en informatie

Zaterdag 2 april 2022

Rotterdam Ahoy

Deuren open – 18:30 uur
Aanvang – 20:30 uur

Tickets

Plattegrond

PRIJZEN

Staanplaatsen

Zitplaatsen

Mindervaliden

BESTELINFORMATIE

Alle prijzen zijn incl. €3,50 servicekosten per concertkaart. Er kan via iDeal en creditcard afgerekend worden. Maximaal 10 tickets per bestelling. Wil je meer tickets bestellen? Neem dan contact op via info@agentsafterall.nl. Tijdschema onder voorbehoud van eventuele wijzigingen.

LP / CD / T-SHIRT

Bestel ons nieuwe album ’Spijt is iets voor later’ gemakkelijk mee wanneer je jouw tickets koopt. Er is ook een nieuw t-shirt beschikbaar. De items worden binnen 5 werkdagen gratis thuisbezorgd.

‘Spijt is iets voor later’ LP (transparant vinyl) — €24,99
‘Spijt is iets voor later’ CD — €17,99
T-shirts (unisex model, beschikbaar in de maten XS t/m XXL) — €25

MOBIELE TICKETS

De tickets worden uitsluitend verkocht via GUTS, een ticketsysteem dat zich specialiseert in veilige en mobiele tickets. Kijk voor meer informatie in de Veelgestelde Vragen onderin deze pagina en op support.guts.tickets.

HEB JE EEN VRAAG OVER TICKETS?

Neem contact op met GUTS via support.guts.tickets.

Veelgestelde vragen

Tickets via GUTS

De tickets worden uitsluitend verkocht via GUTS, een ticketsysteem die zich specialiseert in veilige en mobiele tickets. Kijk voor meer informatie over GUTS en de ticketverkoop op support.guts.tickets.

Hoe bestel ik tickets via GUTS?

Je hebt nodig:
• Een telefoon waarmee je een SMS kunt ontvangen
• Je gegevens om een account aan te maken
• Alles wat je nodig hebt om te kunnen betalen

Waarom een telefoon waarmee ik een SMS kan ontvangen?
De tickets van GUTS worden gekoppeld aan je telefoonnummer. Je logt in met je telefoonnummer, en daarbij ontvang je een SMS.

Ook zonder smartphone kan je tickets kopen. Dat gaat dan via de computer en een (mobiele) telefoon. Zolang je de mogelijkheid hebt om een SMS te ontvangen zit je goed. Om een account aan te maken of in te loggen ontvang je namelijk een verificatiecode per SMS.

Lees hier wat je precies nodig hebt om tickets te kopen.

Welke gegevens moet ik hebben om een account aan te kunnen maken?
GUTS vraagt de volgende gegevens:
• Voor- en achternaam
• E-mailadres
• Geslacht
• Geboortedatum
• Postcode en huisnummer (optioneel)

Moet ik meteen betalen?
De bestelling wordt pas afgerond als je betaald hebt. Zorg dus dat je alles bij de hand hebt. Afhankelijk van je bank heb je een e.dentifier, code of app nodig. Er kan betaald worden met iDEAL en creditcard.

Voorkom zwarthandel, koop alleen via racoon.nl

Deze website (www.racoon.nl) is het enige officiële verkooppunt voor toegangskaarten voor dit concert. De kaartverkoop wordt uitgevoerd door GUTS.

Veel mensen zijn er niet van op de hoogte dat er naast officiële online verkooppunten ook veel websites zijn die tickets opkopen en doorverkopen met als doel het maken van winst. Je betaalt via deze websites – vaak onbewust – veel meer voor een ticket dan de oorspronkelijke prijs. Soms anderhalf tot drie keer meer dan de oorspronkelijke prijs.

Ook blijkt dat niet alle kaarten toegang geven tot het evenement omdat hetzelfde ticket aan meerdere personen is doorverkocht. Dit doorverkopen gebeurt zonder toestemming van de organisator. Dus koop alleen je tickets via deze website www.racoon.com zodat je niet teveel betaalt én zeker weet dat je het evenement ook binnenkomt.

Voor tickets die niet via www.racoon.nl gekocht zijn, kunnen wij geen enkele garantie geven op de geldigheid ervan. Hiervoor verwijzen we je naar de website waar je de ticket heeft gekocht.

Waar kan ik mijn gekochte tickets vinden?

Je tickets staan in je account. Dit is trouwens ook de enige plek waar ze bewaard worden. Het is niet mogelijk om de tickets te downloaden, op te slaan of te printen.

Het makkelijkste is om je tickets te bekijken via de GUTS-app. Hier kan je de tickets bekijken, gebruiken, delen met vrienden en je tickets verkopen als je er toch niet heen kunt.

Let op: De tickets zijn enkel zichtbaar als je inlogt met het telefoonnummer dat je hebt gebruikt om de tickets te kopen. Deze vind je terug in je bevestigingsmail.

Heb je betaald en kan je geen tickets vinden? Neem dan contact met ons op.

Kan ik mijn tickets printen?

Nee, het is niet mogelijk om de tickets te printen.

GUTS-tickets zijn beveiligd tegen woekerprijzen en fraude. De instellingen van onze tickets worden online vastgelegd, zodat het ticket altijd dezelfde prijs behoudt en nooit meer dan één eigenaar heeft. Als je de tickets zou kunnen printen, kunnen deze als nog doorverkocht worden voor hogere prijzen.

Hoe open ik mijn tickets?
In dit artikel kan je lezen hoe je je tickets kunt openen.

Hoe geef ik mijn tickets weg?
Je kunt de tickets met anderen delen of aan iemand anders geven, zonder dat je de tickets hoeft te printen: lees hier hoe delen werkt.

Ik heb geen smartphone, en nu?
Mocht het niet lukken om de tickets op je telefoon te openen, neem dan op de avond van het evenement dezelfde telefoon mee waarmee je de tickets ook hebt gekocht/geregistreerd en je legitimatie, dan kan GUTS je ter plekke helpen.

Kan ik tickets delen of cadeau geven?

Als je tickets voor meerdere mensen hebt gekocht, dan kan je tickets voor je vrienden/familie wel naar die personen doorsturen. Lees hier hoe dat moet via de GUTS-app.

Ik heb betaald maar ik heb geen tickets in mijn account.

Grote kans dat je met het verkeerde 06-nummer bent ingelogd. In je bevestigingsmail vind je het 06-nummer waarmee je de tickets hebt gekocht. Zorg dat je daar mee bent ingelogd, want alleen met dat 06-nummer kan je de tickets zien.

Ben je met het verkeerde 06-nummer ingelogd? Log dan eerst uit. Dit doe je door rechtsboven het scherm op de 3 streepjes te klikken. Je ziet dan het volgende scherm, en kies voor ‘uitloggen’.

Vul  daarna in het inlogscherm het juiste 06-nummer in, en log in met de SMS code die je toegestuurd krijgt.

Geen bevestigingsmail ontvangen
Heb je geen bevestigingsmail gehad? Dan kan het gebeuren dat de betaling niet goed is doorgekomen. In uitzonderlijke gevallen kan het gebeuren dat wij van de bank in eerste instantie doorkrijgen dat de betaling mislukt is, en dat deze dan toch goed doorkomt. Vaak wordt de transactie binnen het uur alsnog correct afgerond. Zie je na een uur nog steeds geen tickets in je account? Neem dan contact met ons op.

Ik heb een ander telefoonnummer, kan ik nog bij mijn tickets?

Het kan natuurlijk voorkomen dat je een nieuw telefoonnummer krijgt en hierdoor je tickets niet meer kunt bekijken.

Je kunt je tickets in dat geval van tevoren met iemand anders delen, zodat je zeker weet dat je nog bij je tickets kan. Lees hier hoe delen werkt.

Heb je je nummer al ingeleverd? Dan zullen wij je account moeten aanpassen.
Om fraude te voorkomen vragen wij een officieel bewijs van je nummerwijziging en het contract/bewijs van je vorige nummer. Het is voor ons belangrijk je 06-nummer en je naam op deze bewijzen te zien.

Stuur deze gegevens zo snel mogelijk naar ons toe, zodat we je snel kunnen helpen. Na ontvangst van deze documenten zorgen ervoor dat jouw tickets over worden gezet en bereikbaar zijn via je nieuwe mobiele nummer!

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.

Controleer allereerst je spam-box, het kan gebeuren dat onze e-mail hierin terecht is gekomen.

Het kan zijn dat je een spelfout hebt gemaakt in je e-mailadres. Dit kan je controleren door in te loggen via my.guts.tickets en op ‘jouw profiel’ te klikken. Je kan je e-mailadres dan zelf aanpassen en zal alle toekomstige e-mails op het aangepaste adres ontvangen.

Informatie uit de e-mail
Dan heb je natuurlijk nog steeds de bevestigingsmail niet ontvangen, maar geen zorgen. Hier alvast de belangrijkste informatie:

Je tickets worden veilig online bewaard in je GUTS-account, welke je bij binnenkomst op je mobiele telefoon moet openen. Open je tickets tijdig op je mobiel, om lange wachtrijen te voorkomen. Je kan je tickets altijd via my.guts.tickets of onze app vinden.

Mocht je het niet vertrouwen of voor de zekerheid nog even iets willen checken, neem dan contact met ons op.

Moet bij dit concert een Coronatoegangsbewijs getoond worden?

We verwachten dat de show kan plaatsvinden zonder beperkende maatregelen. Maar hoe dit er in het voorjaar precies uit zal zien is nog niet duidelijk.

Mocht er vanuit de overheid besloten worden om voor deze show te werken met het Coronatoegangsbewijs dan laten we dit uiteraard direct weten aan alle kaartkopers.

Bereikbaarheid Rotterdam Ahoy

De show vindt plaats in Rotterdam Ahoy. We raden aan met het openbaar vervoer naar de show te komen, met het openbaar vervoer (metro en bussen) stap je namelijk praktisch voor de hoofdingang (vijf minuten lopen) uit bij halte Zuidplein.

Kijk voor dienstregelingen op de websites van de Nederlandse Spoorwegen: www.ns.nl, de RET: www.ret.nl en de algemene openbaar vervoer site: www.9292ov.nl.

Natuurlijk is Rotterdam Ahoy ook per auto te bereiken, vanaf Ring Rotterdam Zuid (A15). Een gedetailleerde routebeschrijving en meer informatie over parkeren vind je hier op de website van Rotterdam Ahoy.

Tassenbeleid Rotterdam Ahoy

Het mee naar binnen nemen van grote voorwerpen zoals bijvoorbeeld koffers, rugzakken en tassen met een omvang groter dan A4 formaat en dikker dan 10 cm (inclusief wieltjes, handvatten en voor- en zijvakken) is niet toegestaan. We raden je daarom dan ook aan deze niet mee te brengen.

De organisatie en directie van Rotterdam Ahoy is niet aansprakelijk voor diefstal en/of het zoekraken van kledingstukken e.d.

Wat mag ik meenemen?

  • Petjes, hoeden
  • Non-professionele camera’s (zonder verwisselbare lens)
  • Go Pro’s (zonder accessoires)
  • Aanstekers
  • Sigaretten

Wat mag ik niet meenemen?

  • Eten en drinken
  • Drugs
  • Vuurwerk
  • Paraplu’s
  • Muziekinstrumenten
  • Messen en ander soort wapens
  • Selfie-sticks
  • Professionele videoapparatuur
  • Professionele camera’s (camera’s met verwisselbare lens)
  • Action camera-accessoires (incl. GoPro accessoires)
  • Stoelen / bankjes / krukjes / klapstoeltjes
  • Huisdieren
  • Glas en blik
  • Lachgaspatronen

Wat is de minimumleeftijd om dit concert te mogen bezoeken?

Dit concert is voor alle leeftijden. We adviseren fans onder de 16 jaar te komen met een volwassen begeleider. Uiteindelijk is het aan de ouders/verzorgers om te bepalen of zij hun kinderen (met of zonder begeleiding) naar dit concert willen laten gaan.

Geen alcohol onder de 18

Er zal streng worden toegezien dat er aan bezoekers onder de 18 geen drank wordt geschonken. Minderjarigen vanaf 18 jaar kunnen op het terrein op vertoon van hun legitimatie een polsbandje halen waarmee zij gerechtigd zijn om alcohol te drinken. Bij twijfel zal ook door barpersoneel om legitimatie worden gevraagd. Lees meer op www.nix.nl.

Gevonden voorwerpen

Neem voor vragen over gevonden voorwerpen contact op met Rotterdam Ahoy. Dat kan via hun website.

Ik heb een vraag over mindervalidentickets

Neem dan contact op met GUTS, via support.guts.tickets.

In de week van het concert ontvangen alle kopers van een mindervalidenticket een e-mail met daarin alle praktische informatie voor mindervaliden.

Ik heb een andere vraag over tickets

Neem dan contact op met GUTS, via support.guts.tickets.

Let op: officiële tickets zijn alleen via deze website verkrijgbaar.

Koop geen tickets op websites zoals Budgetticket, Seatwave, Onlineticketshop, Viagogo etc. Deze tickets zijn ongeldig en geven je geen toegang tot het evenement. Daarnaast betaal je via deze websites – vaak onbewust – veel meer voor een toegangskaart dan de oorspronkelijke prijs.

Ik heb een vraag die niet in deze lijst staat. Wat nu?

Heb je een vraag over tickets? Neem dan contact op met GUTS.

Met praktische vragen over Ahoy kan je terecht bij Rotterdam Ahoy.

Als je het antwoord op jouw vraag niet terugvindt op deze website kun je contact met ons opnemen. Stuur hiervoor een email naar info@agentsafterall.nl.

Racoon